System zarządzania dokumentami dokMistrz

Pobierz ulotkę dotyczącą nowej wersji systemu zarządzania dokumentami dokMistrz 2.0 »

Program dokMistrz przeznaczony jest do obsługi kancelarii, sekretariatów oraz wszystkich stanowisk pracy uczestniczących w rejestracji dokumentów w małych i średnich przedsiębiorstwach lub urzędach. Zarządzanie dokumentami obejmuje tworzenie, rejestrację, klasyfikację, przechowywanie i wyszukiwanie korespondencji.

Współpraca

System zarządzania dokumentami dokMistrz oferowany jest przez Instytut Maszyn Matematycznych na zasadach komercyjnych. Możliwa jest również współpraca przy realizacji projektów, w tym projektów europejskich. Udostępnienie systemu dokMistrz może zostać przeprowadzone w następujących trybach:

  • wdrożenie na serwerze klienta - zakup oprogramowania i usługi wdrożenia;
  • wydzierżawiony dostęp do aplikacji - klient korzysta z serwerów, obsługi technicznej i łącz internetowych Instytut Maszyn Matematycznych.

W obu przypadkach aplikacja jest dostosowana do obsługi Rzeczowego Wykazu Akt obowiązującego w firmie, co pozwala na klasyfikację dokumentów według rzeczowego wykazu akt zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną.

Przeczytaj więcej:

Wymagania sprzętowe

Program dostępny jest przez przeglądarkę internetową, nie wymaga instalacji na komputerze użytkownika końcowego. Wersja wdrożona na serwerze klienta wymaga oprogramowania serwerowego Microsoft Windows.

Więcej informacji

mgr Wioleta Borysewicz
tel.: +48 22 621 84 41 wew. 223
faks: +48 22 629 92 70
email: w.borysewicz@imm.org.pl